Friday 25 January 2008

tauke melayu macam palat.......

aku bengkak dengan bos aku nih....... aku kerja ngan cina dulu takdelaaa kapir tuh nak control aku... orang lain cari pasal cina tuh tak marah aku tapi dia marah orang yang bersalah kerja dengan melayu lain pula cerita dia......... sial aku dah register 2 kali conference IBM dan 1 conference linux dia tak bagi pergi... dia kata aku dah kije ngan dia so dia ada hak keatas aku .... dia siap ugut aku ada ke patut dia kata aku baru kerja dengan dia ... siap kata pasal gaji pertama pun belum dapat .... aku bukan nak minta duit kat dia aku just nak minta cuti untuk pergi ke conference menggunakan duit aku pun dia nak larang apa hak dia nak larang aku ........ sial betul aku dah bengkak jer nih aku rasa memang aku tak lama kerja kat sinih ... memang aku rasa macam nak cabut jer kije balik kat tempat lama......... argh tension aku dibuatya............

No comments: